- Autoritatea de concurență din Marea Britanie acuză Google de tactici anticoncurențiale pe piața de publicitate
- Progrese semnificative în înțelegerea depresiei
- Salvarea pădurilor presupune mai mult decât a planta copaci
- Sérgio Mendes, legenda braziliană a bossa nova, a murit la vârsta de 83 de ani
- Cel mai rapid supercomputer din lume își depășește limitele
Apple lansează noi produse fără a mai organiza obișnuitele sale evenimente
Getting your Trinity Audio player ready...
|
Într-o mișcare neobișnuită pentru gigantul tehnologic, Apple a decis să nu organizeze un eveniment special pentru lansarea mult așteptatelor sale produse noi în această primăvară, conform unei relatări a Bloomberg, care citează surse anonime din cadrul companiei. Această decizie contrastează puternic cu tradiția Apple de a găzdui evenimente fastuoase pentru debutul produselor sale majore, în special evenimentul anual de toamnă dedicat lansării noilor modele iPhone, o tradiție neîntreruptă de la lansarea primului iPhone.
Printre noutățile așteptate în portofoliul Apple pentru această primăvară se numără două noi modele de iPad, inclusiv o versiune actualizată a seriei de top iPad Pro. Acesta din urmă este programat să primească o revizuire semnificativă a designului, adoptând ecrane OLED și noul cip M3, marcând prima schimbare majoră de design pentru această serie de tablete din 2018. Această actualizare este deosebit de notabilă, deoarece iPad Pro va îmbrățișa liniile drepte caracteristice designului modern al iPhone-urilor.
În plus, se așteaptă ca Apple să extindă linia iPhone Air cu noi modele în această primăvară, inclusiv variante cu ecrane de 10,9 inch și 12,9 inch, sugerând o diversificare a ofertei de produse pentru a satisface o gamă mai largă de preferințe ale consumatorilor.
Apple este, de asemenea, pregătită să își reînnoiască linia de laptopuri MacBook Air, introducând două noi modele echipate cu cipul M3 și ecrane de 13, respectiv 15 inch. Această actualizare este cu atât mai semnificativă, având în vedere că nici tabletele, nici laptopurile Apple nu au beneficiat de modele noi din 2022, marcând o așteptare îndelungată pentru fanii și utilizatorii produselor Apple.
Decizia Apple de a renunța la un eveniment de lansare dedicat pentru aceste noi produse reprezintă o abatere de la abordarea sa tradițională de marketing și poate reflecta o strategie adaptată la contextul actual al pieței sau la provocările logistice interne. Cu toate acestea, așteptările în jurul noilor produse Apple rămâne mare, iar consumatorii și analiștii deopotrivă sunt nerăbdători să vadă cum se vor materializa aceste inovații în portofoliul companiei în lunile următoare.